Oma blogiluettelo

Tietoja minusta

Oma kuva
Ison uusioperheen pippurinen (ja jo aikalailla pienentynyt,n. -25kg) äippä. Perheeseen kuuluu kaikkiaan 7 lasta, osa jo aikuisia, ja 2 ranskanbulldoggia, ihania ruttunaamoja. Elämän täyttää siis lähes täysin lapset, mies, koirat ja työ. Karppielämän aloitin 8/11, ja se varmasti jäänee elämäntavaksi. Päivitys 5/2015: Retroon ja vintageen hurahtanut oon myös, kotia ja puutarhaa/pihaa laittelen, kirppareita koluan.

lauantai 18. elokuuta 2012

pitkästä aikaa

Melkoinen viikko alkaa olla takanapäin, huh. A:n avustajana toiminen on tällä erää ohi. Keskiviikkona oli viimeinen työpäivä, jolloin olin mukana neuro pkl:n käynnillä, oli mielenkiintoista. Torstaina, minun vapaapäivänä, käytiin vielä porukalla satamassa. Minä, A, hänen vanhempansa ja veli, joka "oikeasti" on A:n avustaja. Hengailtiin noin tunti, katseltiin laivoja ja ihmisiä, ja torikojusta ostettiin vedyt ja mässättiin :P.

2 kertaa vietiin viikolla pakukuormalliset pakattuja tavaroita uuteen kotiin. Vanhat vuokralaiset siellä tietysti vielä on, tosi mukavia ihmisiä. Reissut venyneet aina tunnilla kun jääty suusta kiinni, toisena iltana "piti" kahvitkin juoda. Huonekalukauppoja on tehty heidän kanssa, mm. musta kapea lasivitriini jää sinne, samon matala vaatekaappi, 2 korituolia ja arkku koripöytä, kivaa! Heidän kautta ostettiin myös "uusi" kulmasohva, beige, muhkea, kuin uusi...awww <3. Tulee uuteen kotiin muuttoa edeltävänä päivänä kotiinkuljetuksella. Minä niiiin odotan muuttoa...ei millään malttaisi. Pakkaus on hyvässä mallissa, tällä viikolla olen ollut tosi ahkera, pisteet siitä!

Lapsivapaa vkl käynnissä, eile käytiin terassilla, ja muutama olut tuli siemastua, tänään sitten tukka kipeä! Ärsyttää tää olo, mutta joskus kaipaa rentoutumista, alkoholin muodossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti